Aanvragen vergunningen tijdens de Sinterklaasintocht
Voor inwoners, ondernemers, pers en organisatiemedewerkers zijn er verschillende vergunningen beschikbaar.
Denk hieraan aan inrijvergunningen en parkeervergunningen voor inwoners en ondernemers. Maar ook aan accreditatie bandjes voor inwoners en pers.
U kunt, voor 9 november 2024, een accreditatie (persoon), parkeerkaart en/of ontheffing (voertuig) aanvragen via onderstaand formulier. In principe krijgt iedereen binnen enkele dagen een reactie van ons of van Vinke Vision, het bureau dat ons ondersteunt bij de organisatie van de intocht. Het is mogelijk dat deze reactie in de spambox belandt, dus houdt u die ook in de gaten.
Afhalen aangevraagde ontheffing, accreditatie of vergunning
Heeft u een aanvraag ingediend voor een ontheffing / parkeerkaart / fietslabel of een ander item, dan heeft u een bevestiging hiervan ontvangen. Niet ontvangen? Kijk even in de spambox.
Ontheffingen, accreditaties en vergunningen kunnen worden opgehaald in het gemeentehuis aan de Voorstraat in Vianen tijdens de reguliere openingstijden:
- Maandag 11 november 2024 van 09:00 - 12:30 uur en 13:30 - 17:00 uur
- Dinsdag 12 november 2024 van 09:00 - 12:30 uur en 13:30 - 17:00 uur
- Woensdag 13 november 2024 van 09:00 - 12:30 uur, 13:30 - 16:30 uur en 17:30 - 20:00 uur
- Donderdag 14 november 2024 van 09:00 - 12:30 uur en 13:30 - 16:30 uur
- Vrijdag 15 november 2024 van 09:00 - 12:30 uur en 13:30 - 17:00 uur
U kunt zich melden bij de balie. Er kan gevraagd worden naar een identiteitsbewijs, dus neem deze mee. Zijn er nog vragen? Mail dan naar sinterklaas@vijfheerenlanden.nl of stel uw vraag in het gemeentehuis.